Nionde månaden

Hej och hå, befinner mig numera i nionde månaden, med bara 17 dagar kvar till snitt. Avslöjade för mamma idag på telefon att jag har tid för snitt. Sa dock inte när det är dags, vill inte oroa henne. Det är nära nu!

Jag har gått från panik, oro, rädsla till att bara vilja ha lillpyret här hos oss NU!

Det ska bli så spännande att se hur lillpyret ser ut, vilka drag hon har, om hon är liten eller stor, tjock eller smal, ögonfärg, hårfärg... Jag är så nyfiken på det lilla livet!

Annars vankar jag på som vanligt fast lite mer långsamt än tidigare. Jag trodde ett par dagars lugn skulle göra att foglossningarna i blygdbenet skulle lindras men tyvärr verkar det bara bli värre. En stunds aktivitet och jag är slut som artist. Men, men... Det värsta är att jag har en jätteutrensning och utstädning som bara måste göras men på något jäkla sätt ska väl även det lösa sig.

Dags att knyta sig. Man sover ju inte så länge numera. Pyret väljer att väcka mig genom att trycka på blåsan samt buffa så jag tror en fot ska komma ut i sidan på mig.

Vill du ha en sådan här, lillpyret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0