Kolhydratssug efter fusk, fusk, fusk!

Jaha, idag är det verkligen till att bita ihop och försöka överleva! En dag med extremt sug... Anledningen, jo jag har syndat - kraftigt! Var på Maxi igår och upptäckte att OLW lanserat chili cheese doodles. Min största last på snackshyllan har alltid varit ostbågar, och OLW har alltid varit nummer ett. Så en påse hamnade i kundkorgen och senare under kvällen i min mage. Dumt! Avslutade min syndiga kväll med att äta upp de två frallorna jag gjort iordning till killarna som var här och grävde på udden tidigare under dagen.

Så, dagens sug är oerhört! Jag skulle kunna tänka mig en pizza, flottig kebabtallrik, gräddig pasta, ett lass mackor eller vad som helst med massa kolhydrater som skulle kunna stilla mitt sjuka sug! Så kan det gå... Tror det får bli LCHF-pizza med MASSAA fyllning ikväll, kanske kan det lura mitt sug något.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Det låter smart att äta pizzan, då kan man lura sig själv lite :)

Kram

2009-01-25 @ 16:33:08
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0