Behöver nya byxor

Det är med en uns förtjusning jag insett att byxorna inte längre sitter som dom ska. Jag är en MQ-tjej och samtliga byxor jag inhandlat det senaste året börjar nu vara för stora vilket gör att dom hänger och ser allmänt säckiga ut. Men frågan är om jag ska leva på hoppet att jag tappar fem kilo till och fortsätta gå runt i dessa säckbyxor eller om jag redan nu ska handla nya. Det känns verkligen inte kul att springa omkring i byxor som inte sitter snyggt men ibland måste man titta i plånboken också!

Ska söka djupt i garderoben och se om jag inte kan hitta några byxor jag övergett på grund av att dom blivit för tighta, dom kanske passar idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul! Men det är dyrt att gå ner i vikt. man måste ju köpa så mycket nya kläder. Jag har inte köpt några nya jeans än även fast jag borde! Men jag vill liksom vänta tills 5 kg till är borta.. då jag skall vara färdig så att säga

2008-05-20 @ 11:38:15
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0