Sugen på Tappa.se

När viktnedgången inte riktigt går som planerat ökar tankarna på att hitta en metod som verkligen funkar. Piller är verkligen inget alternativ, men jag skulle gärna gå med i en klubb för att hålla koll på mitt intag. Testade gi förr men det är inget för mig, ologiskt och rörig hemsida. Viktklubbs hemsida gick så sjukt sakta att jag gav upp. Nu har jag spanat lite på tappa.se och det verkar väldigt intressant måste jag säga! Man kan prova på ett gratisdygn (jag fick dock tre dygn av nån märklig anledning). Ska se om intresset håller i sig tre dagar, i så fall tror jag att jag ska teckna mig för en månad.

Kommentarer
Postat av: Jean

Halloj!



Hmm, aldrig hört om detta! Måste kika !

Ha det bra



MVH

Jean

2008-08-26 @ 21:55:47
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0