Rädda mig från fetman Medley!

Kollade vikten i morse, jag vet - en gång i veckan var tanken men jag kan inte hålla mig i sju dagar. Minus ett kilo sen i måndags, det kunde jag aldrig tro! Jag har enormt dålig motivation just nu och både äter och dricker dåligt. Skyller allt på gymmet. Hade dom haft normala öppettider så hade jag varit där regelbundet, ätit mycket bättre och säkert varit pinnsmal vid det här laget.

Men nu när dom kör besöksfientliga tider, 16-20 vardagar, men stänger tidigare fredagar och helgstängt, så hinner jag inte på gymmet, äter därför dåligt och sväller vecka för vecka.

Så Medley, om ni vill rädda en av era kunder från en kommande fetma så kör igång med era vanliga öppettider nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Runt 11.000 per person!



-1 kg är väl bra om du slarvar?

2008-08-09 @ 18:48:47
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jaa.. har hört om dem men också men jag har inte råd med ca 2000 kr för ett par skor... speciellt inte nu när jag ska till Brasilien :) Vet inte hur det funkar att gå med dem i våtutrymmen heller.

2008-08-10 @ 09:55:35
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0