Motivationsbrist ger viktkris

Herrejävlar! Just nu är det katastrofläge på vågen. Jag har ingen motivation alls till att sköta min kost, slarvar otroligt mkt och dessutom äter jag alldeles för stora portioner. Tror ni jag har dåligt samvete? Nope!
Hoppas detta är en trend som snart går över, en sak är iallafall klar, jag ska byta gym! Jag kan inte acceptera att jag missar min träning i två månaders tid på grund av att kärringarna som sitter och gäspar i receptionen på umeå simhall ska ha semester. Näe, nån jävla måtta får det vara!

Om två veckor ska vi ha kräftskiva, jag hade jättegärna varit smal och snygg till dess, men jag får väl borsta på ett extra lager rouge och försöka hitta några kläder i garderoben som döljer katastrofen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0