På väg mot Odd Mollys huvudkontor

Nu är blusen på väg till Odd Mollys huvudkontor för proffsbedömning. Jag har via mail haft kontakt med dom men dom kan inte till hundra procent säga att det är en kopia. Dessutom vill dom göra en bedömning då dom OM det nu är en kopia kommer att ta hjälp av sina jurister för att stoppa plagiatförsäljaren.

Annars är det inte så stora händelser just nu. Har hamnat i ett Chill Norway-rus. Drömmer om härliga velourkläder efter att jag bott in mig i min Bo. Den är helt underbart skön...

45 minuter kvar till desperata hemmafruarna. Tänkte korka upp och ta ett glas vin kvällen till ära. Man måste ju passa på! :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Är också lite sugen på ChillNorway, tips på vart man kan shoppa dessa?

2010-03-10 @ 12:07:17
URL: http://vartradhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0