En lila skinnjacka i vår?

Saknar fortfarande en vårjacka, har kikat lite på både Odd Mollys jeansjacka men även LottaLotta Long Coat. Men det är kostsamma jackor så OM det ens skulle vara aktuellt så är det om jag lyckas hitta på rea.

Slank in på Espirits hemsida och där hittade jag ett trevligt alternativ, en lila skinnjacka i lite bikerstuk. Skulle kunna vara schysst att bryta av med. Billig dessutom 89 euro, dvs i runda slängar 900:-. MEN, finns bara i Medium el XL. Jag tror jag behöver en Large. Får bege mig ner till vår lokala butik och kolla om jag har sån tur att den finns kvar där i rätt strl. Kanske till och med MQ har den?!

Vi får hoppas på lite tur i veckan!


Kommentarer
Postat av: Emma

hej

såg att du skrivit på binas blogg om att du hittat en odd molly scarf scarf. Är superintresserad av den.

finns den kvar i din butik tror du eller knep bina den sista??



snälla snälla, har letat så länge .



Mvh Emma

2010-03-21 @ 19:36:17
Postat av: Bina - everydaymolly

Cool jacka!



Här kommer länk med info om Odd Molly-träffen, det är ingen som blivit inbjuden utan det har skett via anmälningar.



Hoppas du får en fin vecka!

KRAM



http://everydaymolly.blogspot.com/2009/12/odd-molly-vartraff-2010.html

2010-03-22 @ 06:35:07
URL: http://everydaymolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0