Vårigt linne och viktuppgång

Äntligen börjar det vara vår i luften, härligt! Mindre härligt är att vågen pekar uppåt. Jag som utan större ansträngning stod still i vikt och kände mig så nöjd.

Nu är det kämpardags igen! Mina extrakilon har passande valt att sätta sig på magen, så man ser så där halvgravid ut, samt på höfterna och låren så jeansen stramar lite extra. Mutter!

För att trösta mig själv fyndade jag ett linne på Tradera. Eller nej, det var faktiskt inte tröstshopping. Jag har spanat på linnet innan men var inte beredd på att lägga 750 plus frakt på det. Men för 300 kr fick det flytta hem till mig.


Nu är det bara mrs Rogers som spökar i mitt huvud, sen är jag nog nöjd för den här våren. Tror till och med jag ska sälja iväg några plagg som jag inte trivs i. Först ut blir min check me andress i chalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0