Den lilla lila

Ibland blir mitt fokus lite för snävt, jag hamnar i ett trångsynt beteende som gör att jag bara spanar in vissa märken och skippar andra.

Ett märke som jag uppmärksammade av en slump här i vår var Esprit. Hittade en fusk-skinnjacka som jag föll som en fura för och jakten startade...

Misslyckades med att beställa via hemsidan, jagade land och rike runt men till sist funkade hemsidan och jackan var på väg hem till mig.

När den anlände trodde jag inte mina ögon. Herre jösses så snygg! Vilka detaljer! Jag hade faktiskt förträngt att andra märken har sådana fina detaljer på sina plagg.

Denna kommer passa ypperligt till vårens plagg. Så nöjd!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0