Då var vi där jag inte ville hamna

Men åhhhh, varför, varför, varför?

Idag utannonserades mitt drömjobb, eller iallafall vad jag tror är mitt drömjobb. Men det var ju inte riktigt läge just nu att söka jobb. Ok om typ ett halvår men nu ska jag ju vara hemma i minst ett halvår till. Det innebär ju att jag inte kan jobba.

Suck! Berättade för maken att jobbet jag drömt om är ute och han sa bara - Sök!

Vet inte om han förstår att detta kan innebära att jag behöver mer av hans hjälp. Hoppas han inser detta.

Nu ska jag gå och lägga mig och fundera vidare runt detta, hur man kan lösa det hela och ffa vad jag ska skriva i min CV. Har nog aldrig skrivit en sådan tidigare så det börjar nog vara dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0