Nattvakt

Jaha, då var man väl inne i som sista skälvande veckorna av graviditeten som innebär sömnstörningar och krämpor. Sitter här i mörkret, klockan är strax efter tre och jag har gett upp tankarna på sömn. Dom gav jag upp när jag trippade ner till toaletten en tredje vända på en timme...

Hunden har dessutom dragit in en massa grus och sand som han strategiskt placerat i vår säng. Sömnsvårigheter plus grus i säng kan göra vem som helst galen.

Så nu sitter jag här, klarvaken och funderar på vad jag ska hitta på. Kan ju inte starta något storkok eller så, då väcker jag ju maken och han behöver ju trots allt få sin skönhetssömn. Får väl passa på och surfa runt på lite sidor och se om det hänt något spännande de senaste timmarna.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0