Tror jag kommit ihåg det mesta nu...

Nu har vi packat i express, försökt hinna med att både städa, packa, fixa och dona. Tror att jag kommit ihåg det mesta, men jag har inte hittat allt. Saknar våra nackkuddar och lite annat smått. Jaja, det får väl ordna sig!

Nu ska jag skriva ner en checklista till min kollega, så hon har lite jobb de närmaste två veckorna. Vågar inte ringa då jag precis fick en chock över hur mkt klockan hunnit bli.

En liten fundering jag har är hur jag ska försöka leva och äta när vi har semester. Ska jag köra vidare på Lchf eller bara släppa alla tyglar lösa och frossa... Jag kan inte bestämma mig! Mitt förnuft säger njut med måtta, men hur lätt är det att hålla något inom måtta - antingen sköter man sig eller inte... Så funkar jag iallafall!

Nu ska jag tona håret, packa handbagade och fixa checklistan. Upp om några timmar så det är till att jobba på!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Jag tycker du ska göra precis så som du skriver, trots att det är lätt att frossa för mycket, att äta med måtta! Klart du måste unna dig lite på semestern! Men i Indien är det en helt annan typ av matkultur - väl? Så det borde kunna gå å äta nyttigt men gott!



Ha en helt fantastisk resa!!!



Kram!

2009-02-23 @ 18:37:31
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Tjockisen

Ha så kul nu!!

Kramar

2009-02-24 @ 10:47:06
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0