Äntligen fredag!

Gud så härligt! Imorgon blir det sovmorgon, en stor kaffe och nyhetsmorgon från soffläge. Därefter ska har fixas och donas i mängder. Men det är roligt arbete så det ska nog gå ganska lätt.

Är gräsänka ikväll så fredagsmiddagen var inte nån kulinarisk läckerhet. Stekte två vegburgare och slängde på ett par tomatskivor och lite salsa. Plötsligt kom jag på hur lite tid man la i köket när man var singel. Då kvittade det vad mat åt, blev ju ändå framför teven med tallriken på magen! Jag trivs bättre vid köksbordet, med någon att diskutera dagens händelser med och en vällagad middag. Men det är ju klart, när jag var singel var jag smal, det är jag då inte direkt numera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0