Bara regn...

Jag blir så enormt omotiverad och lat när det är sånt här grått och trist väder. Det är som att jag går i ide, tycker synd om mig själv och helt tappar fotfästet. Maten har inte alls gått bra de senaste dagarna, jag har helt enkelt skippat allt nyttigt och istället frossat. Ingen ordning! Men jag kommer tillbaka, har en vecka semester kvar sen är det allvar igen! Ska försöka röra på mig lite mer iallafall, men hur motiverad är man att trotsa vädrets makter för en långprommis i detta?

Igår var det lite bättre väder iallafall så vi bestämde oss för en picnic med båten, åkte iväg med packad väska med fit och allt, det skulle ju vara så mysigt. Sen körde vi fast en plastsäck i propellern, blev tvugna att vända hem så picnicen omdirigerades till altanen. Jaja, det kan inte gå bra alla dagar.

Nu ska jag koka kaffe, vi hade tänkt ta mc:n till Baudins smedja men det får bli bilen istället.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-11 @ 11:05:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Typiskt!



Jag tänkte börja med din blogg på söndag... har lite problem med min dator. Den stänger av sig i tid och otid så jag tror jag måste installera om!

2008-07-11 @ 11:41:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0