Tröstinköp

Det har inte varit en bra dag idag, inte någonstans. Därför beslutade jag mig för att tröstshoppa lite nu när ändå kontot är på noll, lika bra att dagen helt går åt helvete...

Inhandlade en Samsung MiCoach. Blev lite irriterad faktiskt, dom vill verkligen pusha på en massa konstigheter när man shoppar, sådant som man inte visste att man behövde, typ trådlös usb-överföring från laptop till mobil och feta försäkringar. Hallå, jag använder min mobil för att ringa och sms:a, försäkring på en telefon som dels har 2 års garanti men som även ska vara extra skyddad mot väta och stötar på grund av att det är en träningsmobil? Ger er nu Phonehouse, tänk till lite! För det första, efter två år har jag garanterat hunnit byta mobil både en och två gånger och om nu denna telefon nu inte skulle tåla väta trots att det är en träningsmobil som ska tåla regn och rusk så torde ni få höra det! Dessutom är det helt ok för mig att plugga in en usb  kabel mellan laptop och telefon de fyra gånger om året som jag orkar tanka över musik till telefonen. Dessutom stör det mig att jag inte ens får betala telefonen cash, dom ska istället lägga på det som utökad hyra, varför? Fick inget svar på varför jag inte fick köpa loss telefonen men orkade inte tjafsa, man blir ju bara less!

Premiär imorgon, jag har fört in vikt och kön, maxpuls... you name it!

Nu ska jag avnjuta en av mina absoluta filmer på tv, Hannibal. Jag tror banne mig den slår Moulin Rouge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0