Så mkt att göra

Vad gör jag då egentligen här?! Ja, det kan man ju fråga sig... Inbillar mig att jag blir lite mer effektiv om jag får skriva av mig en stund. Jag har ju faktiskt ringt och mailat runt en hel del idag så jag känner mig tämligen effektiv. Har även varit och provkört ny bil, sugen! Ska ta och skriva lite mer om "the car" när jag har tid ikväll.

Skrev jag att jag var duktig och gick ut på promenad igår? Tog mig ut och var åter k 20.57, perfekt till CSI. Det regnar idag igen, trist! Hoppas det blir uppehåll ikväll igen så jag kan ta mig iväg en liten sväng, hade varit skönt, då kanske jag snart vågar ställa mig på vågen igen. Har inte vågat efter helgens utsvävningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0