Införskaffat pulsklocka

Tydligen ska man ligga på 65-70% av sin maxpuls för bästa fettförbränning. Det är ju helt omöjligt att kontrollera när man är ute och powerwalkar, så jag fick bege mig till Kjell och co och införskaffa en pulsklocka. Imorgon ska jag ut och testa min nya tekniska pryl.

För 249:- fick jag alla dessa funktioner:

Pulsklocka med sändarbälte. En mycket kompetent pulsklocka trots sitt låga pris. Mäter aktuell puls samt % av maxpuls, medel ,max och min-puls, tid i pulszon, träningstid. Inställning för ålder och vikt för noggrannare pulszons- och kalorimätning. Zonalarm. Fettminskningsmätning. Stoppur. Bakbelyst display. Vattenskyddad. Alarmfunktion. Hållare för cykelstyre medföljer.
 
 
 

Det ska bli spännande att se om jag får igång den imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får recensera den sen! =) År också ute efter en men helst ska den ju vara sådär billig och inte kosta 1000-lappen!

2008-08-12 @ 13:57:14
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0