Dörren låst för vem vet...

Vi bor lite avskiljt till, om än vi bara har 8 km till stan. Vaknade med grymma mardrömmar i morse, kan bero på den giftmördare som då gick fri ute, med anknytning till stan där jag bor.
Jag arbetar inom rättspsykiatrin och brukar normalt inte bli skärrad eller rädd, man har ju stött på en hel del typer i sina dagar... Men när rikslarm går ut och de från Säters håll säger att han i princip är "obehandlingsbar och extremt farlig", då blir till och med jag rädd. Så, i morse, efter att gubben åkt, gick jag upp och låste dörren. Läste nu att han gripits, skönt!

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Dagens fråga idag handlar om sex, att bli påkommen och grannar som stör.

Kolla gärna in bloggen och bidra med ditt svar.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-27 @ 12:55:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Emma

What, det där missade jag :P

2008-08-27 @ 15:12:01
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0