Dollar i kalsonger

Ja du S***a, inom kort bär det av till glammiga Miami. Sol och värme, drinkar och champagne. Jag är inte ett dugg avundsjuk... Inte alls.

För jag vet en sak, en sak som gör mig lite mindre bitter. Jag vet var dina feta dollarsedlar varit innan du stoppade ner dom i dín glansiga glammiga portmonä. Jo minsann, på kanal 6:s Cops lär man sig en hel del vill jag lova.

Polisen haffade en tämligen skitig man där, polismannen for ner med armen i hans skitiga baggyjeans och vad hittar han i kalsongerna? Jo, en massa dollarsedlar! Så S***a, nästa gång du tittar på din tjocka bunt med dollarsedlar i din glansiga portmonä, glöm inte att använda lite Cicaclean efteråt, nu vet du ju var dina dollarsedlar befunnit sig.


Kommentarer
Postat av: S***a

Hahaha. Det ska jag o-så tänka på när jag stoppar ner dem i min glammiga (säkert nyinköpta) portmonnä. Jag ska även skänka dig en tanke då!

2008-08-22 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0