Runaway

Vilken skönhet jag missat!

Runaway dress, en riktigt härlig skapelse, till det simpla priset av 2700 pix. Vissa kläder är faktiskt för dyra för att kunna köpas till ord pris på en svenssonlön.

Men ljuvlig är den! Tänk playan i sommar, eller kanske på cykeltur ner till stan, en drink på en uteservering. Snygga jeansjackan till. Härligt. Synd bara att inget av plaggen är mina, än! Och jag är tveksam på att min ekonomi tillåter dessa inköp i vår tyvärr.

Men vi tar en titt och drömmer oss iväg till sommar, sol och en iskall gin and tonic...

Här är klänningen i rött, finns även i lila och kanske fler utföranden?!
Jag gillar verkligen modellen. Ser otroligt figursmickrande ut och detaljerna nedtill med spets är otroligt vackra.

Klänningen skulle för övrigt passa ypperligt i vinter på semestern, för jag tänkte vinna på lotto eller trav eller nåt och ha råd att bjuda maken på en tur till Indien. Just nu går det sisådär med spelet men jag lever på hoppet.

Fick dessutom veta att bilrepen kommer gå på 10 lappar, om nu inte försäkringen täcker. Japp, det var en månads föräldrapenning det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0