Näst sista kvällen

Det börjar kännas av nu! Är orolig, nervös, förväntansfull och panikslagen. Allt i ett på samma gång!

Imorgon eftermiddag är det dags för inskrivning på förlossningen. Därefter får jag åka hem för att återvända tidigt på fredag morgon.

Imorgon kväll ska vi ut och äta, sista måltiden innan vi blir föräldrar. Tror det får bli Costas, har hört mkt gott om stället och lite feta säger man ju aldrig nej till.

Tyvärr blev det en dyr historia för mig härom dagen. Det visade sig att mina vinterdäck var otroligt nedslitna och dom ville inte ens lägga på dom. Så, 6000 pix senare har bilen nya däck. Kändes som sura pengar, men bil måste jag ju ha.

Kommentarer
Postat av: Zenobia

Usch sånt svider i plånboken när man måste köpa nya däck. Vi var tvungna att göra det också, fast vi landade undan billigare men 4000kr vart det här, men dyrt ändå. Som tur var så fick vi hjälp att betala dom, då vi redan i somras var tvungen att köpa sommardäck också :-( Dyrt att ha bil.

2009-11-02 @ 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0