Nedräkning påbörjad

Igår var det äntligen 50%, halvtid, och nedräkningen till pyrets ankomst har påbörjats. Idag är det 139 dagar kvar. Härligt! Känns skönt att ha gått över halvtid, men samtidigt känns det lääänge kvar...

Det som bekymrar mig lite är den huvudvärk jag har. Den kommer och går tämligen dagligen och jag brukar inte besväras av huvudvärk. Har checkat blodtrycket och det var inte högt.
Måste ta och läsa på vad huvudvärk kan bero på.

Nu ska jag surfa runt lite på reorna i olika shoppar, kanske man kan fynda lite!

Kommentarer
Postat av: cicci

Grattis till halvgången tid =). Själv har jag "bara" 10 v kvar el exakt 77 dagar kvar till BF.

Jag hade oxå ont i huvudet en hel del där i mitten av gradiviteten, men det försvann bara sen, vet inte alls varför jag hade det...Hm hoppas det löser sig för dig....Kanske järnvärdet är dåligt??

Jo hur fixar man en sån där nedräkning till bebisen kommer som du har??

Ha det bra

cicci

2009-06-20 @ 17:31:51
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0