H-vetes j-vla skit!

Skickade in vår visumansökan igår. Stressad (som vanligt) var jag glad att jag lyckats få med mig pass, kort och alla handlingar. Ordnade med rek returkuvert precis som instruktionerna och var nöjd över att jag lyckats få iväg dessa då det kan ta uppemot 25 arbetsdagar att få visum. Nedräkningen kunde äntligen börja!

Kom hem och inser att jag glömt ett dokument, bekräftelse på inbetalning. Jäkla skit! Mest troligt kommer våra pass i retur om nån vecka och så får vi börja om. Det kommer att innebära att vi blir ytterligare ett par veckor försenade med vår indienresa. Åh, så klantigt, jag borde ju kunna detta vid det här laget!

Har mailat till företaget som utfärdar indiska visum och förklarat läget samt att jag gärna skickar intyget via fax eller mail. Tyvärr inte fått något svar så jag får väl bara gilla läget att semestern härmed skjuts till mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0