Dagens

Ja, en sak är då säker! Mina dagar på jobbet är sjukt hektiska! Klockan hann bli på tok för mycket och mörkt ute innan jag hunnit hem - trots att jag blev tvungen att skippa ett par ärenden jag skulle ha hunnit med.

Nåja, så kan vissa dagar vara! Målet är en betydligt lugnare morgondag, man lever ständigt på hoppet!

Idag har jag som sagt kört igång med äggfokus.

Brunch: 3 kokta ägg, lite örtsalt

Middag: Korv och vitkålsplättar

Hann ut en halvtimme i den becksvarta kylan. Minus 13 ute så det bet rejält i kinderna. Summa på stegräknaren blev bara dryga 6000 steg, inte bra!

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Jag tycker inte 6000 steg är dåligt, jag tycker du ska vara stolt över dom, du har ju jobbat hela dagen! Kram

2009-02-02 @ 21:15:54
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/
Postat av: Tjockisen

Usch vad störande det där med aktierna, går förövrigt inte att skriva och kommentera på det inlägget, men det kanske var meningen?! kram

2009-02-03 @ 16:30:35
URL: http://nomoreatjockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0