Energi som försvinner

Det är lite märkligt det där med att vara gravid. Vaknar upp och känner sig full av energi, pigg och alert med massa planer för dagen. Sen händer något och från att vara pigg och alert förvandlas man successivt och blir allt mer sömnig, trött och medtagen.

Jag tycker det blir värre dag för dag, har fullt upp med att orka hålla mig vaken efter tiosnåret på kvällen, och redan vid eftermiddagskaffet på jobbet känner jag ett starkt behov av att få viiiiila en liten stund.

Nu är det 75 dagar kvar till BF. Mamma fick mig tio dagar för tidigt och detta skulle innebära att det bara är TVÅ månader kvar. Herregud, två månader! Det är ju ingenting!

Måste nog ta och sätta mig och skriva ner vad som är kvar att fixa snart, inte för att jag tror att lillan blir arg på oss om vi missat något, men det skulle kännas bra att ha "boat" så gått man kunnat innan hon anländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0