En tredjedel kvar

God morgon!

Grymt härligt med sovmorgon, har min sista semestervecka och försöker att bara viiiila och njuuuta! Känns lite märkligt att göra typ ingenting, men det är väl så man ska göra när man är ledig. :-) Inte riktigt van vid ledighet.

Idag är 66,8% av graviditeten avklarad, kvar är alltså en tredjedel. Jäklar så fort det går! Känns fortfarande helt overkligt att vi om några månader sitter här med en liten tjej och jag måste erkänna att ångesten anlänt mer än en gång. Hur ska vi klara detta, passar vi verkligen som föräldrar, kommer vårat förhållande att försämras, hur går det med vår relation mitt i allt kaos?

Fick lite lugnande besked av några tjejer på FL som avslöjade att detta är helt normala funderingar och det är bättre att få dom nu än på förlossningen.

Ja, då var det den där förlossningen... Jag måste verkligen ta itu med detta. Har funderat varv på varv, dag efter dag och jag vill verkligen inte förlösas vaginalt. Måste ta upp detta på måndag då jag ska på spec mv och kolla min svanskota.

Nu ska jag dricka lite kaffe, sätta mig på altanen, njuta av solen och känna lugnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0