Så mycket grejer! :-)

Herrejessus så mkt "skaffa-barn-måste-prylar" det finns. Vaknade vid sexsnåret (är detta en förberedelse inför vad som komma skall?) och har suttit och kikat runt lite.

Det finns tamme tusan hur mycket grejer som helst:
Sovgunga, vagga, spjälsäng, puckar att ha under spjälsäng, andningslarm, rörelselarn, babywatcher, kamera, sovpåsar, skötbord, bärsele, bärsjal, barnvagn, cityvagn, sulky, babyskydd, joggers, babygym, hage, filtar, badoljor, solskydd, parasoll, infoband, babycall, amningsband, amningslarm, åkpåse, hipseat, shampokanna, skötväska, badlakan, sängkläder, amningskudde, amningslinne, napphållare, pinglor och jag vet inte allt vad jag hittat.

Skulle man shoppa allt man "borde ha" enligt dessa webbutiker så tror jag det går åt en årslön. Bara barnvagnen verkar landa på sisådär 8-10 000. Måste ta och googla lite och se om jag kan hitta nån billigare utomlands. Det värsta av allt är att det finns otroligt mkt snygga saker:



Är den inte bedårande?! Carnival, ca 1745:-. Tror ni mamma kan sy?




Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken söt! Riktigt fint mönster på den... :)

2009-04-26 @ 07:25:43
URL: http://maskara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0