Sängläge

Vaknade upp totalt ledbruten, har ont i varenda led i kroppen idag. Mest troligt är det oväder på väg. Då det blir riktigt oväder brukar jag må så här, jaja, tur är väl att jag inte märker av min reumatism mer än jag gör. Har knaprat diverse ur medicinskåpet och nu blir det soffläge, täcke uppdraget till nåstippen. Hoppas gubben kan servera mig lite lunch snart, jag börjar vara hungrig. Och kaffesugen, jag har ju inte hunnit dricka nåt kaffe! Illa! 

Jag skulle haft en sån där servitörspingla, det hade varit toppen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fast det finns jättelite BRL i Sverige pga. strejk så det är inte säkert att det finns trots att det går att klicka på förbeställningen. Men ska ringa runt o fråga imorrn!

2008-11-23 @ 16:04:48
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0