Ingen rumpa kvar?

Gubben här hemma beklagade sig i afton. Den har dialogen fördes vid middagsbordet:

- Har du tänkt på hur duktiga vi varit med maten nu ett tag? (jag)
- Fast det är liiite för gott för att vara nyttigt. Den här köttgrytan är alldeles för smakrik för att inte vara fet. (gubben)
- Men nyttigt är det ,speciellt nu när vi bara har grönsaker till middagen. (jag)
- Men vi har ett problem... (gubben)
- Jaha? (jag)
- Med tanke på hur din sexiga rumpa minskat i omfång på slutet är jag lite orolig. Vad ska jag kika på när du ligger på alla fyra i trädgårdslandet i sommar och jag sitter och dricker pilsner på altanen? (gubben)
- Då får du väl ta och fixa min crosstrainer så jag kan bygga lite muskler. (jag)

Jaha, är detta det som medföljs i projekt viktnedgång? Platt rumpa och missnöjd gubbe?! Eller är det hans sätt att säga att det verkligen syns att jag tappat närmare tio kilo i vikt?

Så, vi får väl se vad som händer i fortsättningen. Jag får väl lösa ett kort på spännarstället där rätt kläder och vattenflaska krävs, Iksu med andra ord, eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fan vad less jag blir på alla spännisar där. Brudarna är fan värst... sminkar sig INNAN träning. Nej.. tacka vet jag hederliga Träna :P Får nog av IKSU när jag jobbar där...

2008-11-11 @ 22:36:43
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Haha! Tänk om man kunde fördela omfång precis där man ville ha dem.. Jag ska ge dig några killer-övningar för rumpan som du kan göra hemma! Och på iksu finns alla typer.. Det kan jag lova!

2008-11-12 @ 11:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0