Ingen hit Nutana!

Till middag fick det bli Falafel. Hittade en ekologisk "spicy" falafel från Nutana. Både tanke på ekologisk och kryddstark lockade och jag handlade hem.

Detta serverades idag till middag, ackompanjerad med en grekisk sallad. Salladen var supergod men falafeln... Nja, jag gör nog bättre själv! I falafeln hittades hela bönor, såg ut som sojabönor och var hårda och torra. Det har jag aldrig varit med om i en falafel tidigare. Och det "SPICY"  det glömde dom nog i vår förpackning.


Den stackare som för första gången testar falafel och väljer Nutanas variant kommer aldrig få testa underbar falafel, han kommer dissa falafel för gott tyvärr och det tycker jag är synd med tanke på hur gott det kan vara.

Återgår härmed till att antingen tillverka falafel själv eller shoppa Hälsans kök, dessa var verkligen katastrofala!


Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Näe, blä! Nutanas är ingen höjdare!

2008-11-05 @ 22:07:03
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0