Jag kommer att ångra mig - big time!



Härliga Bina mailade mig, dom hade ett sent avhopp inför helgens Odd Molly-träff och den platsen blev lilla jag erbjuden.

Med gråt i halsen och noga övervägande beslutade jag mig för att tacka nej. Hade jag fått erbjudandet lite tidigare hade det kanske gått att fixa så att hela familjen kunde ta en helg i huvudstaden, men detta skulle innebära att jag skulle vara borta hela helgen, och sen har jag kurs måndag till onsdag så då skulle jag knappt se Cornelia på närmare en vecka!

Dessutom ska bilen in på verkstad, vilken sällan brukar bli billigt.

Men, snyft, ledsamt värre att tacka nej till att träffa alla härliga mollytjejer. Men, som Bina sa, det går fler tåg. Hoppas man får åka med då.

Kommentarer
Postat av: Dr Molly

vad trist att du inte kan komma ifrån men jag förstår dig!! Får ses en annan gång!



Ang esprit vet jag inte, du har inte kortet låst för internetköp? Det funkade vid betalning för mig men nu har jag väntat lääääänge på paketen... pust och stön!



Kram

2010-03-24 @ 09:25:46
URL: http://doktormolly.blogspot.com
Postat av: Bina - everydaymolly

KRAM

2010-03-25 @ 22:09:26
URL: http://everydaymolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0