Växer så det knakar!

Herregud vad hon växer! I helgen fick jag lov att gå igenom Cornelias kläder. Väldigt mkt sorterades bort. Lite sorgligt faktiskt, vissa kläder har hon ju inte ens hunnit använda! Verkar som att mamma shoppat väldigt mkt barnkläder, jag förstår inte hur det kan ha hänt... hihi.

Sen måste jag ju erkänna att jag är ganska kräsen i klädvalet, det är inte vad som helst som duger. Har fått låna lite kläder från min bror men dom var slitna, nötta och mycket var i babyblått och andra mindre angenäma nyanser.

Jag, och Cornelia såklart, gillar lila! :-) Oväntat?!

Under december och januari har jag fyndat massa kläder till Cornelia så nu har vi nog kläder ända upp i strl 74. Men man måste ju passa på, jag shoppar hellre snygga märkeskläder för upp till 70% rabatt än panikshoppar på HM. Så det kommer till lite billigare kläder så gillar jag Lindex skarpt, bra kvalitet till väldigt bra pris.

Här är lillstjärnan:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0