Vilket oväder!

Vaknade upp tidigt i morse, typiskt när jag nu hade sovmorgon. Nåja, pyret övade på sina cheer-leading poser så magen hoppade och hade sig. Sparkarna ner mot urinblåsan var mindre uppskattade och jag passade på att stiga upp.

Idag öser regnet ner, verkligen ÖSER! Jag som tänkte mig en långpromenad innan jobbpasset. Hade varit skönt att få röra på sig men nu verkar det bli soffläge hela förmiddagen.

Eller kanske passar jag på och åker och shoppar ett babygym. Maken ska få ett sådant av svärmor, och jag lovade att inhandla detta åt henne.

Fick även hem ett fint klädpaket igår, ska fota och lägga in mina fynd. Två för en på rean, blev tokbilligt, typ 230 kr plus frakt, vad en t-shirt kostar i vanliga fall. Så jag är nöjd! :-)

Nu ska jag mysa vidre i soffan, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0