Amelias gravidyoga




Äntligen anlände den DVD jag beställt! Tog två veckor men nu är den slutligen här! Har testat ett lite kortare program idag och det är helt klart mer ansträngande än vad programmet vi körde på yogakursen var.

Väldigt bra dock att man kan bestämma om man vill köra kortare eller längre program, både på andningsträning, yogaövningar och avslappning. På så sätt kan man anpassa träningen utifrån hur mkt tid som finns och dagens form. Idag är inte formen hundra vill jag lova. Sömnlös natt har satt sina spår... Nu ska jag ta och bege mig mot lite arbete, tänkte hinna förbi stadium och inhandla en yogamatta också, var inte så bekvämt med en liten filt på trägolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0