Om bara en ynka vecka...



Jag kan inte riktigt fatta det, om en vecka, SJU dagar, så sitter jag mest troligt med ett litet pyre i famnen. När blir man egentligen förberedd på det hela? När kommer verkligheten ikapp en? Pratade med M om det tidigare idag, han säger samma sak. Att det blir nog årets chock. Samtidigt kanske det är bra att man inte är för förväntansfull, bildat sig en bild, ett drömscenario inför föräldraskapet. Risken för att det skulle kännas fel blir ju så mkt större om man förväntat sig något och det inte blir som man tänkt.

Men visst, jag måste erkänna att jag funderar och funderar, försöker förstå att jag snart kommer bli förälder, mamma. Det är stort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0