Min kitchenaid har anlänt!



Vilken lycka, idag anlände min Kitchenaid som jag beställt från Tyskland. Lila är den, eller rättare sagt cerise, grymt snygg!

Blev så till mig att jag skyndade iväg till ica, shoppade lite jäst och därefter hem och slängde ihop ett bröd. Eller slängde vet jag inte, det var ju Kitchenaid som fick göra jobbet. Så smidigt, jag är så impad!

Och brödet?! Behöver jag avslöja att det blev tokgott? Har nu satt en rågsurdeg och hoppas jag lyckas med denna så jag kan börja baka lite surdegsbröd, det hade varit kanon!

Annars räknar jag ner, nu är det 31 - 7 dagar kvar, det går åt rätt håll helt enkelt! Börjar ha rejält ont i fogarna vilket jag antar beror på att kroppen gör sig iordning för det som komma skall. Har även börjat få riktigt ont när jag bär saker, inte alls trevligt. Men, men... Räknar ner och ser slutet! Skräckblandad förtjusning, jag ska bli mamma, snart!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Tänk vad tiden gått fort. Jag minns när du berättade om din graviditet här i bloggen....å nu är det snart dags. Kära nån...:)



Snygg köksmaskin. Vill också ha en. Men unnar mig ingen än.



Kram

2009-10-07 @ 07:01:51
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Åh, va avis jag blir! Skulle också vilja ha en sån snygg Kitchen Aid!

2009-10-11 @ 21:18:57
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0