Jag vann hos Barnshoppingbloggen!

                                  

Så himla roligt, jag som aldrig vinner något! :-)

På den helt underbara bloggen Barnshoppingbloggen tävlade jag om ett "My very first Pram toy" från Brio. Tävlingen handlade om att berätta om sin bästa födelsedag. Jag berättade om min 30-årsdag som jag firade med min helt underbara make i Goa, Indien. Så här skrev jag:

Min bästa födelsedag var när jag fyllde 30. Befann oss på en strand i norra Goa, Indien. Drack härliga drinkar på dagen, kikade på solnedgången över havet och avslutade med en fantastisk middag på en italiensk restaurang. Bara jag och maken, ett minne för livet, kan än idag känna smaken av den gudomliga maten och minns den fantastiska atmosfären.

Så himla roligt, jag vann, och dessutom har jag spanat på denna vagnmobil ett tag vilket var extra lyckat.
Längtar till vi får ut och promenera med vagnen, synd bara att det är så regnigt ute, men jag ska ta och leta rätt på mitt regnställ så jag är laddad och redo!

Kommentarer
Postat av: everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Åhh grattis!



Nu är det nära... spännande!

KRAM

2009-10-26 @ 08:51:21
URL: http://everydaymolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0