Nytränade

Gubben fick ett ryck idag, antar att han ställde sig på vågen och såg hur hans skengraviditet skenat iväg... :-) Så, gymmet nästa för oss allihop. Riktigt trevligt att träna tillsammans. Jag brukar ofta känna dåligt samvete när jag begett mig iväg för att träna, men nu när vi åkte tillsammans blev det en trevlig aktivitet av det hela. Eller trevlig vet jag inte, mina fogar känna av rejält, jag fixar inte löpband, sittande cykel eller benvikt. La fokus på crosstrainer i lugn takt, armar och rygg. Alltid något!

Hemma igen ställde vi oss och fixade en trevlig räksallad tillsammans. Gott! Känns som att vi verkligen behövde denna helg tillsammans, grymt skönt att få ladda batterierna ett par dagar. Jag tror jag ska föreslå en helgkväll i Sundsvall i sommar i samband med att vi avverkar våran ikea.-handla-lista.

Ska fortsätta mitt sökande efter bra skötbord och spjälsäng. Idag funderade jag på alternativet att inhandla ett köksskåp som man sätter ben på. Ska höra med gubben vad han tror. Jag skulle vilja hitta ett skötbord med mkt förvaring, har inte hittat något sådant ännu.

Nu ska jag ta mig en kopp te, känna musklerna värka lite och bege mig mot sänghalmen. Behöver inhandla myggnät. Det är varmt på övervåningen och ikväll såg jag några monstermyggor. Vill ju inte bli uppäten nu när fönstret står öppet om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0