Ny hudvårdsserie inhandlad

                                                               

Min hud har inte riktigt varit sig lik sen jag blev gravid. Knastertorr med torrfläckar och tendenser til hormonakne. Det är inte bara en åkomma som drabbar den gravida kroppen vill jag lova! :-) Bestämde mig därför för att det var dags att testa ett nytt hudvårdsmärke, och denna gång föll lotten på Dermalogica. För många år sedan testade jag just Dermalogica men då tror jag inte jag testade produkter som var anpassade för mig.

Denna gång har jag köpt ett startkit för torr hud. Inhandlade från jersey där priserna är under halva priset i Sverige. I kitet kom rengöring, ansiktsvatten/fuktspray, intensivverkande dagkräm, peeling och ett cerat. Fick även med ett par prover.

Har bara hunnit testa produkterna ett par tillfällen men just nu känns min hud babylen. Rengöringen rengör skonsamt utan att torka ut och peelingen var jättehärlig. Bara plus än så länge! :-) Ska testa och utvärdera, återkommer med fulständigt betyg!

Nu måste jag på jobbet, jag är ju sen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej

Var det på nätet du köpte dermalogica? Är också sugen på en del produkter och finns de billigare än här hemma är det ju toppen!

Mvh Kristin

2009-05-12 @ 14:00:48
URL: http://www.hemmahoskristin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0