Jag tror det bor en tjej därinne

Ialla år har jag tänkt att om jag en dag får barn så kommer det att vara en kille. Mest för att jag själv är en pojkflicka med förkärlek till bilar, motorer, fart och fläkt.

Meeen, jag börjar tveka...

Här kommer mina argument till att det är en tjej som bosatt sig därinne:

- Noll sug efter chips, salt eller fet mat - Däremot skulle jag gärna äta ett paket glass varje kväll, eller varför inte ett hekto smågodis eller två

- Öl, nej tack, inte ens alkoholffria är något som lockar - Håller mig till vatten, en skvätt saft eller en kopp te emellanåt.

- Snuva är bara förnamnet - Gravsnuva sägs bero på ökad östrogenhalt, och vi vet ju vad östrogen är

- Tja, har fått en känsla av att det bor den totala motsatsen till mig själv därinne, en liten prinsessa som kommer önska sig dockor, tyllkjolar och tiaror i present.

Om en månad vet vi, det ska bli spännande värre! Karln är övertygad om att det är en kille, njae, jag är tveksam. Tror nog mer det är en Cornelia, Thyra, Liv, Ester, Vilja, Vinga, Elin, Felicia, därinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0