Ingen choklad idag

Ibland ska man ha otur, eller kanske tur för hälsan... Kom på att jag faktiskt var värd lite choklad idag. Har haft en riktig rörig dag på jobbet med massa diskussioner, fix och beslut. Så, efter sisådär tio timmars arbetspass beslutade jag mig för att svänga förbi chokladbutiken här i Umeå och lyxa till med en riktigt god mörk choklad. Såg verkligen fram emot choklad, en kopp kaffe och soffläge.

Men, redan i maj har vissa bestämt sig för att det är sommar. Chokladbutiken hade numera sommartider, och tyvärr innebär det stängning kl 17, undertecknad anlände 17.30 och då var det kört.

Så nu blev det ett glas vatten, några avlagda godisar som ingen velat ha. Strömavbrott då det stormar ute så kaffet skippade jag det med.

Nåväl, kanske hinner jag förbi på fredag, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0