En kropp i förändring

Nu börjar det nog hända saker och ting. Tuttarna är större än någonsin och känns annorlunda. På vilket sätt tror jag att jag har svårt att förklara, men dom känns lite "främmande", inte som jag är van. Sen har vi ju magen... Okej, på morgonen känns jag relativt som vanlig, kanske lite rundare än tidigare, men mer sådär småsvullen som när man gått upp ett par kilon. Men sen på kvällen händer något och magen expanderar till en helt ny size. Tur man mest är hemma kvällstid för nu ser jag verkligen gravid ut om kvällarna.

Nu ska jag ta mig en alkoholfri öl och lite ostbågar, lite nöje måste man väl ha. Gubben sitter vid sin dator och dricker ett glas rött, ser inte frestande ut alls, nej, nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0