En hälsning från Barkaby

God morgon!

I Stockholm skiner solen, underbart! Sitter på McD och tar en andra frukost, känner lugnet och njuter v lite ledighet... Härligt!

Dock har jag lite funderingar på hur jag ska lägga upp dagen. Klockan är strax efter åtta på morgonen. Barkaby köpcentrum runt hörnet. Men frågan är om jag ska starta dagen genom att köra in till city och ta lite butiker där för att sedan återvända till Barkaby och beta av butikerna här. Dessa svåra val! Min största oro är för att ta mig in till city och lyckas hitta en parkering, inge skoj alls! Är inte van vid att köra i Stockholm, hittar halvdant till fots men att hitta till ett parkeringshus utan att köra mot körriktningen.... Njae...

Jag tror jag sitter kvar en liten stund till och funderar. Samtidigt skulle det vara riktigt trevligt att redan nu åka in till stan, passa på och shoppa lite hos Odd Molly, Granit, Designtorget och Zara. Ska även till Pub och spana in Vero Modas utbud av mammakläder. Och MAC förstås! Dom släpper lämpligt nog en ny kollektion idag, och självklart finns det några produkter som jag måste ha! Kollektionen heter "A rose romance" och deras puderrouge har på många forum diskuterats vara avbildad skönhet från de nedre regionerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0