Dagen efter

Igår tog vi våra cyklar och begav oss mot centrala Umeå för Nordic Rock. Kändes lite märkligt att för första gången på länge besöka en festival, rockkonsert spiknykter. Uppträdde gjorde bland annat Jorn, Heat och huvudnumret White Snake.

En riktigt trevlig tillställning. Inte så mkt fylla, folk var glada i hatten, solbrända och stämningen var riktigt bra!

Det bästa av allt, alkoholfritt vin i baren! Tack Petra, du är en ängel!

Men jag måste erkänna att det kändes krepigt att stå och dricka vin med bulle på magen. Även om jag inte ser så jättegravid ut ännu så ser det galet ut med vin i handen, det står ju inte alkoholfritt på glaset direkt.

Nåväl. Passade även på att äta grillbuffé ¨på Sjöbris, ena båten i älven. .Riktigt gott och mättande, perfekt att få sitta ner.
En sak jag märkt är att kroppen inte orkar med så mkt, blir fort trött i rygg, fötter och nacke. Fick gå och sätta mig och vila flera gånger.

Idag ska vi  hämta upp svärmor och bege oss till Skeppsviks herrgård för herrgårdsbuffé. Måste även ringa mamma, det är ju trots allt mors dag!

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Snygg blogg ;)

2009-05-31 @ 21:15:06
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Snygg blogg ;)

2009-05-31 @ 21:15:58
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0