Anonym barnvagnsspaning

Var på traditionsenligt valborgsmässofirande på campus igår. Mycket folk, massa hundar och ännu mer ungar med tillhörande vagnar. I vanliga fall brukar sådana tillställningar ge mig rysningar men igår gav tillställningen mersmak.

Satt på behörigt avstånd från en av cykelvägarna och insåg plötsligt att jag hamnat på mannekänguppvisningen av barnvagnar. Märke efter märke uppenbarade sig för mig och anonym kunde jag observera vagnarna live, hur funkar dom att svänga med, vad har familjen lyckats packa med sig under och framförall, är vagnen snygg live?!

Så där satt jag och spanade, betygsatte för mig själv och kom fram till att jag nog spanat in en rättså schysst vagn på nätet. Quinny Freestyle, som även har en liggdel man kan köpa til, ska bara spana iin den live ocksål:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0