Snart är det fredag igen!

Nedräkning pågår, bara torsdag och fredag kvar nu, sen är det njuuuta i soffan och bara njuuuta! Antar att jag kommer göra en klassiker och somna i soffan sisådär efter åttasnåret på fredag men då är ju allt som det brukar.
Frågan är vad vi ska hitta på för spännande middag a la LCHF, är sugen på en rejäl köttbit, kanske lite smörslungad sparris till och en god sås. Får se vad jag är sugen på när fredagen anländer. Inte omöjligt blir det tacos, salladsblad funkar faktiskt ypperligt som skal och bra tacokrydda kan man göra själv.

Känner att jag inte repat mig efter dygnsförskjutningen efter indienresan, jag är otroligt kvällstrött och vaknar med tuppen. Nåja, det vänder väl om till det normala inom kort igen. Nu är det läggdags! Ses!

Kommentarer
Postat av: Häxaväxa

Hej Pokergirl..

Kikar in i din blogg o önskar dig välkommen hem.. o grattis;)

Sköt om dig..

Hälsar häxaväxa..

2009-03-19 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0