Gårdagens fortsättning

Fredag den trettonde blev en helt okej dag faktiskt. Till middag blev det en pannbiff, keso och lite kokt broccoli. Kokt ägg som kvällsmål.

Känns redan bättre i kroppen, antar att en hel del vätska ansamlats under mina fuskveckor. Sen har det fastnat en hel del fett också, det är jag säker på.

Nu ska jag jobba vidare, hoppas nån patient vill ut på promenad, jag har ju stegräknaren på då landstinget just nu kör en tävling på steg.se. Vi ligger fn på nittonde plats så nu blir det till att kämpa!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Det är sådana där tävlingar som ger en motivation att knalla på mer än vanligt! Vi hade en sådan på jobbet förra våren...jag var inte med tyvärr. Men då handlade det det om att först ta sig ned till Rom (avståndsmässigt alltså).



En 19:e plats är inte fy skam heller! Kram kram

2009-03-15 @ 08:05:25
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Bönan

Äggdiet - har jag aldrig hört talas om. Berätta!

2009-03-16 @ 22:39:31
URL: http://ma-bra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0