Då var det måndag igen!

Herregud så snabbt helgerna går! I helgen har vi iofs flyttat massa grejer, tar betydligt längre tid än vad man tror. Lördag kväll begav vi oss till några vänner och tog med oss lite indisk mat från Taj Mahal. Grymt gott! Blev mix dhansak, chicken jalfrezi och biff vindaloo, naan, parata, raita och ris. Ingen kolhydratsfattig meny alls, och då det hela toppades med några Carlsberg (alkoholfria dock då jag skulle upp och köra bil på söndagen - flyttfortsättning) så blev middagen en riktig katastrof.

Men gott var det, och kolhydrats intagen innebar att söndagen gav stora cravings efter mat. Så kan det vara, tur vi var sysselsatta med flytt under söndagen, annars hade jag nog ätit hela dagen.

Jag kommer nog att börja lägga till lite mer kolhydrater och plocka bort lite fett framöver. Har senaste veckorna mått illa av fet mat och därför tror jag lite mer kolhydrater och mindre fett skulle kunna funka. Jag ska göra ett försök och se vad som händer på vågen!

Nu ska jg göra mig iordning och bege mig mot arbetet, en lång dag väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0