Hungrig mest hela tiden

Japp, jag har just kommit fram till att jag mest troligt kommer svälla och bli stor som ett hus de kommande fem månaderna. Jag är STÄNDIGT hungrig. Äter, är nöjd en liten stund och sen anländer suget igen. Och det är knappast något sug efter lite nötter att knapra på eller några bitar frukt. Nej då, nu pratar vi mackor med massa pålägg. Jättesmart klockan 22. Men jag skulle inte fixa att gå och lägga mig hungrig, så är det bara! Så, jag får väl bli fet då, får banta i november. Det ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig ♥

Känner igen det där :P Men du kommer att vänja dig till slut att du är hungrig hela tiden trooo mig ;D HAHa..kylskåpet blir ens bästa vän dom närmaste månaderna ;D



Kraam

H

2009-06-09 @ 01:12:45
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0